»Tudi ni dvoma, da so na dražbah v živo, v vročici trenutka, potencialni kupci veliko drznejši v svojih ponudbah.«
»Skoraj nikoli ni med kupci desničarskih skrajnežev in neonacijev, ker takih zadev ne potrebujejo. Zadovoljni so s kopijami, cenenimi kopijami.«
»Ker ima gledališče svojo specifiko, smo razvili nov dražbeni model draženja gledaliških predstav, ki omogoča dražiti predstavo tako, da gledalci obenem gledajo predstavo in so v istem trenutku tudi potencialni kupci na dražbi. Dražba tako intervenira v predstavo, s čimer se ustvarjajo novi konteksti, novi pomeni predstave.«
»Mi zaradi visokih odkupnih cen, ker konkuiriramo tujim kupcem, težko pridemo do živih živali. Zgodi se tudi, da imamo 'nedobave' našim kupcem, ker so cene enostavno tako visoke, da ne pridemo z našimi prodajnimi cenami skozi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju